Sony Ericsson XPERIA X10
 
اخبــــــار تکــــــنولــــــوژی
 
 
شنبه 13 / 11برچسب:, :: 14:56 ::  نويسنده : اروین مصطفی زاده

مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - وزن : 135 گرم
پردازنده: Scorpion Processor, Adreno 200 GPU, Qualcomm QSD8250 Snapdragon Chipset 1GHz
حافظه: حافظه داخلی 1024 مگابایت - حافظه رم 384 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی TFT Capacitive Touchscreen - اندازه 4 اینچ - 480 × 854
دوربین: 8.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه 2.1 Eclair - جاوا - مایکروسافت آفیس
سایر مشخصات: هندزفری - قطب نما - حسگر شتاب سنج - باتری 1500 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 415 ساعت - زمان مکالمه 10 ساعت
نام ها ديگر : Sony Ericsson XPERIA X3, Sony Ericsson Rachael
 

 

:: نقد و بررسی Sony Ericsson XPERIA X10
Sony Ericsson Xperia X10 یک گوشی 3G با نمایشگر بزرگ و لمسی می‌باشد که با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های ارتباطی و مدیا همراه شده است. این گوشی که پس از مدل موفق Xperia X2 تولید شده، در دو رنگ زیبا و خیره‌کننده‌ی سفید و مشکی موجود می‌باشد. علت اینکه چرا به یک‌باره کمپانی از X2 به X10 جهش اسمی داشته است مشخص نیست؛ احتمالا بدین خاطر بوده که با مدل نوکیا X3 تشابه اسمی پیدا نکند البته Xperia X10 به نام‌های Xperia X3 و Rachaelهم شناخته می‌شود. ابعاد X10 عبارتند از: ضخامت 3.1 سانتی‌متر، عرض 3.6 سانتی‌متر و 9.11 سانتی‌متر ارتفاع آن است، که از ضخامت آن می توان فهمید که با یک گوشی باریک روبرو هستیم.
سونی اریکسون Xperia X10 به همراه باتری موجود در آن سرجمع 135 گرم وزن دارد. یک نمایشگر 4 اینچی لمسی نیز بر روی این گوشی موجود می‌باشد، که دقت 854 × 480 پیکسل را ارایه می‌دهد. این نمایشگر بزرگ لمسی، توانایی ارایه‌ی تصاویر تا 65K رنگ را دارد، که کاربر می‌تواند با قلم و انگشتان دست به راحتی با این صفحه‌ی لمسی کار کند و مانند بعضی دیگر از مدل‌های گوشی که صفحه‌ی لمسی آن‌ها فقط انگشت دست را می‌پذیرند نیست. این گوشی دارای قابلیت لمسی کنترل اشاره‌ای است که با دکمه‌ی Infinite همراه شده است. Infinite این امکان را به کاربر می‌دهد تا فقط با لمس این دکمه دسترسی آسان و سریع به تمام ارتباطات خود از طریق Timescape™ و به تمام مدیاها از طریق Mediascape™ را داشته باشد همچنین کاربر می‌تواند از قابلیت‌های لمسی دوستانه مانند پد دکمه‌ها و صفحه کلید کامل QWERTY بر روی نمایشگر استفاده‌ی کامل ببرد. سونی اریکسون Xperia X10 از یک سیستم‌عامل گوگل مبنای آندروید نسخه‌ی 1.6 استفاده می‌کند. این سیستم‌عامل آندروید از طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی مورد نیاز کاربران پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند اوقات خوشی را با بسیاری از برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ی X10 سپری کند.
فناوری 3G HSDPA و HSUPA این گوشی به کاربر اجازه‌ی دسترسی سریع به اینترنت، سرعت بالای دانلود و پهنای باند وسیع را می‌دهد. X10 از Bluetooth® نیز پشتیبانی می‌کند و دارای پورت MiniUSB می‌باشد که توانایی انتقال فایل با سرعت بالا پس از اتصال به دستگاه‌های سازگار را دارد. فناوری EDGE به کار رفته در آن به کاربر امکان تجربه‌ی انتقال فایل با سرعت بسیار بالا بین گوشی خود و دیگر دستگاه‌ها را می‌دهد. سونی اریکسون اکسپریا X10 مجهز به فناوری WLAN WiFi™ می‌باشد که کاربر می‌تواند با استفاده از یک سرویس دهنده‌ی اینترنت بی‌سیم محلی، به اینترنت پرسرعت بر روی گوشی خود دسترسی پیدا کند. این گوشی دارای 1 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک کارت حافظه‌ی همراه SanDisk MicroSD™ (TransFlash) ، 8 گیگابایتی است همچنین X10 قابلیت ساپورت کارت حافظه SanDisk MicroSD™ (TransFlash) تا سقف 16 گیگابایت را دارد. این گوشی می‌تواند در سه باند 900، 1700 ، 2100 HSDPA و چهار باند 850،
 
:: نقاط قوت و ضعف
سیستم‌عامل آندروید نسخه‌ی 2.1
دارای قابلیت‌های Timescape و Mediascape سونی اریکسون
سیستم موقعیت‌یاب ماهواره‌ای GPS
نمایشگر لمسی 4 اینچی خازنی (TFT Capacitive TouchScreen) با کیفیت 65K
مجهز به فن‌آوری Wi-Fi
دوربین 8.1 مگاپیکسلی با قابلیت زوم دیجیتال 16X به همراه فوکوس لمسی و فوکوس اتوماتیک، لرزش‌گر دست، قابلیت تشخیص لبخند و چهره و قابلیت ثبت موقعیت زمانی و مکانی عکس گرفته شده بر روی آن
ضبط کننده‌ی ویدیویی با کیفیت به همراه چراغ مخصوص برای ضبط ویدیو
پخش کننده‌ی قوی مدیا به همراه مدیا آرت
فن‌آوری 3G HSDPA و HSUPA
پیام فوری
Push Mail

فاقد گیرنده‌ی رادیو FM

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







5 قابلیت جذاب ماشین حساب ویندوز 7 که آنها را نمی شناسید تعرفه های تبلیغاتی gcbane نسخه بعدی OS X معرفی شد: با ده امکان جدید Mountain Lion آشنا شوید رونمایی از Envy 14 Spectre اولترابوک و تبلت به همراه ویندوز 8 در Lenovo Yoga شروعی دوباره؟ طرح مفهومی جدید سونی در CES 2012 سایت Phone-Size برای مقایسه و دیدن تلفن ها در اندازه واقعی باز هم شایعات داغ: عرضه سامسونگ گلکسی اس III با پردازنده ۴ هسته ای در ماه می اچ پی در بازار لپ تاپ با اولترابوک Folio و Envyهای جدید کیبوردی که با آیفون تکمیل میشود ! با دوربین دیجیتال جدید سونی زیر آب عکس و فیلم بگیرید ! کیبورد نوری Celluon Magic Cube برسی تخصصی HTC Sensation 4G مشخصات گوشی منحصربفرد « Samsung Galaxy Nexus » ؛ با آندروید 4 توصیه های حرفه ای برای مردم عادی: 5 ترفند عکاسی برای هر کسی که دوربین دارد شارپ تلفن ضد آب Aquos 104SH را با اندروید 4 و دوربین 12 مگاپیکسلی وارد بازار می کند جزئیات تازه ای از ویندوز فون ۸ به بیرون درز کرد !
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبری و آدرس gcbane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.